sâmbătă, 25 mai 2013

Săritura cu rostogolire înainte pe lada de gimnastică


       În semestrul al doilea vin temele din gimnastica artistică și bineînțeles săriturile la aparate.
Nu înțeleg de ce este una dintre cele mai urâte teme din orele de educație fizică. De aceea elevii vin la ore cu întârziere aducând tot felul de scuze, doar-doar scapă de oră. Am încercat să aduc îmbunătățiri acestei teme și am realizat un scurt filmuleț cu Săritura cu rostogolire înainte pe lada de gimnastică. La una din clase am reușit vizionarea filmulețului, iar reacția elevilor a fost alta, au fost mult mai relaxați deoarece au realizat că nu este nimic complicat. Fetele au avut o ușoară ezitare când aparatul a fost ridicat la maxim, dar până la urmă s-au descurcat.
       Ca un dezavantaj a fost faptul că am pierdut din timpul lecției pentru a realiza vizionarea filmulețului, la noi lucrându-se  practic nu teoretic. Tot ca pe un dezavantaj, noi nu avem în dotare laptop și video-proiector și durează până le pun în funcțiune, ocupându-mi toată pauza.
       Pentru a realiza lecții demonstrative este adevărat că noțiunile de TIC sunt necesare, dar în rest putem spune că ne descurcăm tot tradițional cu explicația și demonstrația.
                                                                                                                     Daniela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu